logo Chytrý Marketing

Analýza klíčových slov

K čemu analýzu klíčových slov dělat? Proč bych měl vědět, která klíčová slova mě vystihují? Aby zákazník pochopil, co je mu Vaše firma připravena nabídnout, musíte to vědět především Vy.

Určení potenciálního zákazníka pro správnou analýzu

To znamená, že každý majitel firmy by měl vědět, že jeho hlavním obchodním artiklem jsou např. "ledničky". Protože je prodává, tak by dalším klíčovým slovem mohlo být "prodej ledniček". Pokud je i opravuje, tak by dalším slovem mohlo být "opravy ledniček" či "opravy chladniček". Pokud opravuje ledničky jen od zákazníků z Karlových Varů, tak by jeho web měl najít člověk, který zadá do Google např. "opravy ledniček v Karlových Varech". Takové slovní spojení zadá do vyhledávače prakticky jen potenciální zákazník takové firmy.

Správná analýza -> dobré SEO

Analýzu klíčových slov děláme pro naše zákazníky také. Prakticky velmi souvisí s tím, co nám náš klient sdělí o jeho společnosti. Velmi často neboli téměř pokaždé je součástí SEO optimalizace.

Po dokončení analýzy klíčových slov předáme klientovi seznam klíčových slov, která by pro něj mohla být důležitá a potřebujeme, aby nám on seřadil jednotlivá klíčová slova dle důležitosti. Jen tak můžeme dosáhnout toho, že k Vám dovedeme potenciální zákazníky.

Bohužel či bohudík, zpracovat pro někoho produkt, jakým je analýza klíčových slov a udělat to jen podle našeho uvážení nelze. Ještě to vezměme s porovnáním vůči reklamě v televizi.

Reklama na internetu vs. reklama ve vyhledávačích

Představte si to tak, že zadání pro reklamu musí náš klient připravit stejně jako u reklamy v televizi. Pokud si budete chtít dát do televize reklamu, tak si zaplatíte prostor, který bude činit např. 2xdenně po 30-ti vteřinách. Další investicí bude investice do někoho, kdo Vám vyrobí reklamu samotnou. Přesto, i firmě, která pro Vás vyrobí reklamní shot, budete muset říci, co v něm má být. U nás je to stejné, měli byste nám říci, co je pro Vás důležité.

Novinky

Sledujte nás na Facebooku