logo Chytrý Marketing

Jak řadí výsledky vyhledávače

Podle čeho řadí vyhledávač

V kapitole o SEO jsme si řekli, že Google nějak řadí výsledky vyhledávání. Podle čeho je řadí? Existuje obrovské množství parametrů, podle kterých řazení probíhá. Prakticky vzato jde o to, aby čtenář, který hledá v Googleu určité slovní spojení např. "jak být první ve vyhledávačích" našel na 1.místě (na první straně) web, který se tomuto tématu opravdu věnuje a věnuje se mu nejlépe ze všech ostatních webů.

Samozřejmě Google nedokáže poznat logiku věci, nedokáže si přečíst články na nějakém webu a říci "ano, tento web je informačně nejlepší". Přesto je schopen tuto věc malinko obejít, je tedy schopen výsledky řadit i podle toho, jak moc je daný web oblíben.

Na jakém pořadí být ve vyhledávačích

Abychom se dostali k jádru pudla. Pokud prodáváte ledničky přes internet, tak pokud někdo zadá do Google "ledničky" "chladničky" či "lednice", vždy byste měli být na první straně. Ten, kdo je na prvních stranách, ten prodává.

Průměrně se na druhou stranu výsledků dostane asi 20% lidí, kteří dané slovní spojení hledají. Druhou stranou vlastně myslíme to, že na 11.- 20.místo kliká 20 lidí ze 100. To není úplně špatné, ale nebylo by lepší být na 1.straně?

Abyste věděli, na která slova byste se měli zobrazovat vpředu, k tomuto slouží analýza klíčových slov, která je velmi důležitá k tomu, aby se o Vás dozvěděli právě potenciální zákazníci.

Vaše pozice ve vyhledávači - Google.cz, Seznam.cz

V případě, že chcete sledovat pozice Vašeho webu ve vyhledávačích, není nic lehčího, než takovou věc sledovat. Ano, můžete i ručně, ale pokud takových slov máte 50, asi se s tím nechcete časově moc zabývat. Právě proto jsme tu my. Pokud máte web, u kterého chcete sledovat, jak si ve vyhledávačích vede, můžeme takovou věc sledovat za Vás.

 

Novinky

Sledujte nás na Facebooku